De nieuwe CTS GROUP nieuwsbrief is uit! Deze editie staat geheel in het teken van ‘de toekomst’. Op 1 mei mochten we 24 kaarsjes uitblazen. Een mooie leeftijd, die we niet in de laatste plaats hebben bereikt door de toekomst centraal te zetten in onze bedrijfsvoering. Bij CTS GROUP hebben we het ons eigen gemaakt om altijd vijf stappen verder te denken. Door vooruit te kijken, te anticiperen op ontwikkelingen en een sprong in het diepe durven te nemen waarborgen we de continuïteit van onze organisatie en dienstverlening. Meer hierover leest u in deze nieuwsbrief.

Onzekerheid, dat maakt de toekomst soms lastig. De brexit, welke inmiddels is uitgesteld tot 31 oktober en nog steeds onbekende consequenties heeft, is hier een goed voorbeeld van. Al sinds de van oprichting CTS GROUP zijn we specialist in distributie van en naar het Verenigd Koninkrijk. Ook de brexit zal dit niet veranderen. Als organisatie hebben we de nodige voorzorgsmaatregelen getroffen om u bij ieder scenario van dienst te kunnen blijven zijn en u zo goed mogelijk van informatie voorzien over de te nemen stappen. Wat de uitkomst ook wordt, wij zijn er klaar voor.

Wanneer we naar de toekomst kijken is ‘duurzaamheid’ een aspect dat we niet kunnen en willen negeren. Graag doen we ons best om onze impact op het milieu te minimaliseren.We zijn dan ook druk bezig met onderzoek naar hoe we onze CO2-uitstoot kunnen reduceren en u de mogelijkheid kunnen bieden de CO2-uitstoot van uw zendingen te compenseren. Hier zullen we u later dit jaar meer over informeren.

Om onze service in de toekomst te kunnen optimaliseren vinden we het belangrijk te luisteren naar de huidige ervaringen met onze dienstverlening. Daarom stuurden we ook dit jaar een tevredenheidsonderzoek uit naar onze klanten. We zijn blij te kunnen melden deze onze dienstverlening gemiddeld 4,2 ster geven (op een schaal van 1 tot 5) en dat 93% ons zou aanbevelen. Ook is het goed om te zien dat de klantenwebsite steeds meer wordt gebruikt voor het boeken van zendingen en het regelen van andere logistieke zaken, wat ook ten goede komt aande efficiëntieslag die we als organisatiewillen maken. Natuurlijk zijn er ook verbeterpunten aan het licht gekomen. Uiteraard pakken wij deze op en zorgen we ervoor dat deze in de toekomst niet meer terug zullen komen!