Terug

Track & Trace

Bij CTS GROUP bent u altijd op de hoogte van de status van uw zendingen. Onderstaand vindt u meer informatie over onze track en trace. Nog vragen? Neem dan contact met ons op.

Voor iedere zending ontvangt u een track & trace-code waarmee u de zending op ieder moment kunt volgen. De zending wordt per traject vanaf het moment van laden tot de uitlevering voorzien van een trackingscode. Voor zover mogelijk wordt het moment van ontvangst en de naam van de persoon die voor de zending heeft getekend ook vermeld.

De status van uw zending(en) kunt u 24/7 op uw klantenwebsite inzien. Bovendien tonen we in dit overzicht voor binnenlandse zendingen ook het verwachte aflevertijdstip (ETA = Estimated Time of Arrival). Deze tijd is dynamisch en wordt regelmatig aangepast.

Wel een code maar geen inlog?
Heeft u wel een track en trace-code maar geen inlog tot onze klantensite dan kunt u de status ook op deze pagina opzoeken.

In de looptijden die wij hanteren is een kleine veiligheidsmarge ingebouwd. Het kan echter voorkomen dat er onverhoopt iets afwijkt. Wanneer de looptijd van de zending afwijkt of een zending niet geleverd is proberen we u hier direct van op de hoogte te stellen.

Wanneer de zending geweigerd wordt nemen wij deze mee naar het dichtstbijzijnde depot en zullen u hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte stellen. We bespreken dan de mogelijke opties.

Ieder land kent haar eigen feestdagen en in de zomer gelden in veel landen rijverboden op sommige dagen. Deze aanpassingen kunnen invloed hebben op onze looptijden.

De feestdagen van verschillende landen zijn terug te vinden op onze website. Aanpassingen van de dienstregeling vermelden wij op de dienstregelingenpagina van uw klantenwebsite.

Offerte aanvragen Contact