Om topkwaliteit te kunnen leveren is het belangrijk te weten hoe onze huidige service ervaren wordt. Elk jaar sturen we daarom een klanttevredenheidsonderzoek (KTO) uit, waarbij onze klanten aan kunnen geven wat zij goed vinden aan onze service en wat er nog verbeterd kan worden. Inmiddels hebben we alle resultaten binnen en delen we deze natuurlijk graag.

De resultaten

We zijn blij om te kunnen melden dat onze klanten onze dienstverlening dit jaar gemiddeld met 4,2 ster hebben beoordeeld (op een schaal van 1 tot 5) en dat 93% van de deelnemers ons zou aanbevelen aan vrienden en kennissen. Dat zijn cijfers waar we trots op mogen zijn! Uit de KTO is gebleken dat de klantenwebsite steeds meer gebruikt voor het boeken van zendingen en het regelen van andere logistieke zaken. Dit is goed nieuws en helpt ons bij de grote efficiëntieslag die we dit jaar willen maken. Daarnaast kwam naar voren dat de klantenwebsite nog gebruiksvriendelijker zou kunnen en klanten meer inzicht zou willen in de status van hun zendingen. Dit zijn punten waar we aan gaan werken in de aanloop naar ons 25-jarig bestaan. Informatievoorziening is belangrijk. Het was interessant om te zien dat klanten met name via de online nieuwsbrief op de hoogte gehouden willen worden over ontwikkelingen met betrekking tot onze organisatie. Uiteraard zullen wij hier rekening mee houden.

CO2-compensatie

Duurzaamheid is een onderwerp waar we tegenwoordig niet meer omheen kunnen en willen. Ook bij CTS GROUP willen we ons steentje bijdragen aan een schoner milieu. Nieuw in de KTO dit jaar was een vraag over CO2-uitstoot en -reductie. Een meerderheid van de deelnemers gaf aan dat het milieu ook voor de eigen organisatie een belangrijk topic is en dat zij de CO2-uitstoot van hun zendingen best zouden willen compenseren. We gaan dit concept verder uitwerken. Later meer hierover!

Bent u benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Neem contact met ons op. We bespreken graag de mogelijkheden!